maanantai 29. joulukuuta 2014

This is the New Year

Piritan tarinatuokio vuodesta 2014, olkaa hyvät ~

pistäkää toki taustamusiikkia


Apua, ensimmäinen ryhmis minkä oon koskaan ottanu ;____;<3 mun pikku lapsoset aws 

ELI SIIS tälläinen viisikko tänne on kahden vuoden aikana saapunut, ja koska mä en oo muistanut viettää minkäänlaisia dollyversaryja & oon vasta tänä vuonna kunnostautunut nukkeilussa, niin menköön nyt kaikki samalla kertaa. 

2014 on ollut mun paras vuosi niin nukkeilussa kuin kaikessa muussakin, jään ikävöimään <3 Tää vuosi on ollut niin täynnä kaikkee mahtavaa (okei kaikkee kuraakin mutta ignooraan ne hetket) ja toivon tosiaan että 2015 on yhtä hyvä vuosi! Kun mä alotin tätä postausta niin ajattelin että mulla on hirveesti asiaa mutta jotenkin mä vaan onnistuin tiivistämään kaiken tähän tekstiin :D No, mikäs siinä.

HYVÄÄ UUTTAVUOTTA T. ME!


This is the new year
A new beginning
You made a promise
You are the brightest
We are the voices

4 kommenttia:

  1. Sun nuket on aivan älyttömän ihania ;__; <3 Hyvää uutta vuotta ! :3

    VastaaPoista
  2. Hyvää uutta vuotta sinnekin! :3
    Sun nukkeperhe on kyllä varsin täydellinen. ♥

    VastaaPoista
  3. Sun nuket on ihania, Melanie erityisesti :33 Ja hyvää uutta vuotta ♥

    VastaaPoista
  4. Oii *-* piritapiritapiritapiitapiritapiritaaa ja täyellisyysnuket * 3 * Hyvää uutta vuotta ^ ^

    VastaaPoista