sunnuntai 1. helmikuuta 2015

No need to say good bye


"Viimeisin postaus 1. tammikuuta"



Okei joo, anteeks tästä jäätävästä kuvaustauosta! Mä en oo koko tammikuun aikana edes muistanut että mulla on nukkeja, eikä mulla muutenkaan ole ollut minkäänlaista inspistä. Voisin sanoa että oon ollu kiireinen mutta se olis huijausta koska vietän vapaa-aikani syöden ja nukkuen, eikä koulussakaan ole hirveästi ollut kokeita tai mitään. Tänään aamulla mä kuitenkin tajusin että nyt on helmikuu enkä mä ole postannut kuukauteen D:
Muistin että mulla on tää ihan tammikuun alussa kuvattu musashootin tynkä luonnoksissa, ja ajattelin että käynpäs kuvaamassa loput niin postaan sitten kivasti tasan kuukauden välein ~ Tää on siis kuvattu kahdessa osassa, toivottavasti se ei näy kamalasti teille lukijoille koska mua se häiritsee vähän :D
----------------------------------------------------------------------------



It started out as a feeling


  Which then grew into a hope


  Which then turned into a quiet thought


Which then turned into a quiet word


And then that word grew louder and louder


'Til it was a battle cry


 I'll come back when you call me


 No need to say goodbye


  Just because everything's changing


 Doesn't mean it's never


 Been this way before


All you can do is try to know


 Who your friends are


 As you head off to the war


 Pick a star on the dark horizon 
and follow the light


 You'll come back when it's over


  No need to say goodbye
 

 You'll come back when it's over


 No need to say goodbye

*instrumental*


Now we're back to the beginning


 It's just a feeling and no one knows yet


 But just because they can't feel it too


Doesn't mean that you have to forget


 Let your memories grow stronger and stronger



'Til they're before your eyes


 You'll come back when they call you
No need to say goodbye
You'll come back when they call you
No need to say goodbye 


---------------------------------------------------------------

6 kommenttia:

  1. Woahh upee shootti <33
    Neitonen on niin nätti ja oikeesti oon ihan inloveeeee noihin muokkauksiin ;www;
    Kaunis tunnelma myös ja sillee :3

    VastaaPoista
  2. Waau, aivan ihania kuvia *3*
    Nää muokkaukset on aivan jumalalliset, varsinkin viimesien kuvien värit apua, täydellistä ! <3
    Valerie on super söpönen noilla vaatteilla, awws, aivan täydellistä !

    VastaaPoista
  3. Ihana shootti :33 Kuvat olivat laadultaan jotain niin ihanaa, ja sun luovuus noiden lisähärpäkejutskien ja muokkausten kanssa on vaan niiiin *-* Valerie on ihanuus * 3 *

    VastaaPoista
  4. mä rakastuin eniten tässä shootissa noihin muokkauksiin ja kuvausympäristöön <3 varsinkin 4,5, 9 ja kuudes vika kuva omistavat aivan upeat ja maagiset muokkaukset. voisit opettaa mullekkin että miten saadaan tehtyä maagisia muokkauksia uvuv'

    Valerie ja tuo musiikki sopi myös yhteen hyvin :-3

    VastaaPoista