lauantai 21. helmikuuta 2015

#artsyotsikko

Aloin tylsyyksissäni (hiihtoloman ensimmäinen päivä ja mulla on jo nyt tylsää) selaamaan mun vanhoja kuvia, vuodesta 2014 siis. Löysin yllättävän paljon sellasia kuvia mitä en oo koskaan julkaissut, niin ajattelin että kasaan niitä tähän postaukseen. Osa noista on vähän tasokkaampia ja osa taas... no, tulette huomaamaan :DDD









... no comments 8DD



 ??? juuh okei


 ah, tää aika kun sain vielä Renatasta edustavia kuvia <3


 haudankaivaja &minne hukkasin ton topin yhy tykkäsin siitä


;____; miksei Rena enää näytä kuvissa tältä 








 
musta tuntuu että olin just kattonu h2o tai jotain *punast*


jaahas


 OH SO DEEP AND ARTSY RAINBOW EDIT 

not


se päivä kun pistin Valerien keinumaan shakkilaudalla D::::: noi kuminauhat oli vaarallisia yh

--------------------------------

Okei joo, tälläisiä aarteita mä olen säilönyt kätköissäni ~ Musta tuntuu vähän siltä että ennen lumien sulamista mä en vaan pysty kuvaamaan, ihan vaan senkin takia että valoa on joko liika se tunne kun menet ulos ja aurinko heijastaa kaiken valon lumen kautta sun silmiin ja sit kyyristelet niinku joku maahinen pari minuuttia ennen ku totut siihen valoon tai sitten liian vähän. ylipäätäänkin toi kaikki lumi on ärsyttävää ;___; veikkaan et joskus maaliskuussa varmaan jo pystyn kuvaamaan, jos siis lumet sulaa. toisaalta mun pitäis ehkä jatkaa kuvatarinaa edes yksi osa ennen kuin  lumet katoaa kokonaan koska öäh, se näyttää tyhmältä jos yhtäkkiä onkin täysi kesä DD: 

lolz lopetan valittamisen, hyvää kevättä kyllä nyt on kevät kylläkylläkyllä kaikille, jos musta ei nyt vähään aikaan kuulu!

5 kommenttia:

  1. Oi ihania kuvia, tätä postausta oli tosi kiva katsoa :3 ♥

    VastaaPoista
  2. Omg Pirita toi "tai sit kyyristelet niinku joku maahinen" saanks mä kysyy mistä sulle putkahtaa noita lauseita :'''DDDD <3
    ihana.
    Ihania kuvia, sulla on niin söpöjä nukkeja !

    VastaaPoista
  3. Huhhuh, sä oot kyllä aina ollut sairaan hyvä kuvaaja ;__; <3 Kaikki tän postauksen kuvat oli ihanaa katseltavaa, jokaisessa oli täydelliset värit ja laatu! Varsinkin tuo sateenkaaren väreillä muokattu kuva sekä merenneitokuvat hihi <3 Oot huippuhyvä kuvaamaan ja tekemään kuvatarinoita, ihailen sun taitoja suuresti! :3

    VastaaPoista
  4. Oiiiiih ihan älyttömän ihania kuvia <33

    VastaaPoista
  5. Apua oot ihan liian hyvä kuvaamaan, wow ;_;
    Noi merenneitokuvat olivat aivan mahtavia, ihana idea ♥ Ja nuo vimoset shakkipelikuvat, DUHH RAKASTAN SHAKKIPELITEEMAA ;__; <3 kadehdin kuvaustaitojasi ja -ideoitasi amen

    VastaaPoista