sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Picfic: Strange things did happen here

Saatte todennäkösesti ebolan tästä postauksesta, onnistuin saamaan näistä kuvista ihan järjettömän kömpelöitä D:D Sit kaadoin nuket suunnilleen miljoona kertaa ja kaikki vaan asdfgghdkeoee. Muistin taas miks inhoon talvee, kuvaamisesta tulee vaan niin jumalattoman vaikeeta kun kaikkialla on pelkkää lunta ja valoa on tosi vähän ja hnnngh D;

[x] angsti mutta lukekaa silti

--------------------------------------------


*kiivasta puhetta*


 Ivan: Turhaan sinä minulle kiljut, en minä-


Valerie: *keskeyttää* Minä en kilju, ja vaikka kiljuisinkin, siihen olisi hyvä syy, koska-


 Melanie: Minusta vähän tuntuu että minä olen tämän riidan takana.
Valerie&Ivan: o__o


Melanie: Minä, tuota, kaipasin happea ja lähdin kävelylle. Olisi kai pitänyt kertoa teille... *näprää hihaansa*


Valerie: No, onneksi olet kunnossa. 
Ivan: Valerie oli ihan varma että olet taas hypännyt kalliolta.


 Valerie: Enpäs. Mel, onko jalkasi ihan kunnossa? Se vaikutti vähän vaurioituneelta.
Ivan: "vähän"



 Melanie: Eei minulla ole hätää, jalkakin on ihan kunnossa. Mutta... minä olen miettinyt jos voisitte kertoa siitä kirjasta?


 Valerie: *huokaisee* Istuhan alas.


 Valerie: On olemassa paikka, jota kutsutaan Faircrestiksi. Se ei ole varsinaisesti täällä, mutta toisaalta on. Helpointa on olla miettimättä sitä kovin paljon.


 Ivan: No tuo varmasti auttoi paljon. Nyt sitä ajattelee koko ajan enemmän :D


 Valerie: ... Jos minun neuvoni eivät kelpaa, olet vapaa puhumaan itse. *ärtyneenä*


 Ivan: *hymyilee* Mahtavaa. Eli siis, Faircrest on mukava paikka, vähän maalainen kylläkin, mutta valitettavasti tällä hetkellä Varjoiksi kutsutut olennot ovat vallanneet sen.


 Melanie: Ovatko ne Varjot sitten pahoja...?


 Ivan: Pahempia kuin miltä kuulostavat. Ne repivät ja silpovat kaiken minkä tielle osuu.


 Melanie: Eikö niistä Varjoista voi sitten hankkiutua eroon?
Valerie: Yritetty on, usko pois.


 Valerie: Varjot ovat piinanneet Faircrestia jo kauan, ja siksi kaikki kuusitoistavuotiaat lähetetään ympäri maailmaa etsimään Kirjaa. Sieltä pitäisi löytyä keino Varjojen voittamiseen, mutta kunnollisen taikaesineen tapaan Kirja on pysynyt piilossa jo vuosisatoja. *pyörittelee silmiään*


 Ivan: Kunnes sinä löysit sen.
Melanie: Minähän vain seurasin sitä outoa valoa.


 Valerie: Joo, minä taioin sen. Koska Kirja on tarkoitettu vain Faircrestilaisten käsiin, sinun kuolevaisen kosketuksesi sai sen reagoimaan vähän huonosti.
Melanie: Puhut niin kuin se olisi elävä.


 Ivan: Taisin olla jotakuinkin kymmenen kun kuulin, että Kirjaan on tiivistetty kaikkein mahtavimpien Faircrestilaisten sielut. Minäkään en ihan tajua mitä se meinaa, mutta se kuulostaa vähän kammottavalta.


 Valeie: Minäkin olen kuullut tuosta, enkä pitäisi sitä ihan mahdottomana. Sieluillehan voi tehdä vaikka mitä.
Ivan: Älä nyt jaksa, Renata antoi jo sen pikkupalasen sielustani takaisin kun suostuit auttamaan...


 Ivan: Siinä taitaakin olla tärkeimmät asiat. Televisiosta tulisi Mentalist, joten-
Melanie: Ehh, minä haluaisin käydä vielä ulkona nopeasti D:


Melanie: *hieraisee ohimoaan* Ulkoilma tekisi varmaan hyvää päänsärylle, ja onhan minulla paljon sulateltavaa...


Valerie: *nousee ylös* Kaipa sinä voit mennä. Mutta tule nopeasti takaisin, Kirja saattoi oikeasti vaikuttaa sinuun enemmän kuin miltä nyt näyttää.


Melanie: *nousee myös* Kyllä minä pärjään.


 Melanie: Hei sitten. *lähtee*


Valerie: *katsoo Melanieta ikkunasta*
Ivan: Uskotko tuota päänsärkypuhetta?


Valerie: En sanakaan.
-----------------------------------------------------------------------

12 kommenttia:

  1. Ääääääh mahtava osa! Lisääää ja pian!

    VastaaPoista
  2. Taas Pirita apua :000 <333
    Valerie senkin ihanuus, rakastan tätä tyttöstä :3

    VastaaPoista
  3. Ooh upea kuvatarina *u*
    Jännittävää ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän <3 Ja Yua kiitos sullekin, Valerielta terkkuja!

      Poista
  4. Niiin ihana tarina sulla <33
    Mel on nii söpö tolla peruukilla öwöw
    Ja Ivan mikä pahisjätkä >:) noei
    Mut aivan upeeta siis, jatkoooo :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♡ Kiitosta ~ Ja pyrin tosiaan jatkamaan nopeesti!

      Poista
  5. Kuvatarinastasi on tullut yksi ehdottomista suosikeistani, kerrontatyylisi on ihanan realistinen ja uniikki ja lisäksi saat nukkesi heräämään kuvissa eloon. Ehdottomasti menee kategoriaan "kuvatarinat jotka aiheuttavat minulle jäätäviä alemmuuskomplekseja olemalla kaikilta osin täydellisiä".

    Voisin omistaa koko kommentin kerrontatyylin palvomiselle, koska se on varmaankin ehdoton suosikkiasiani sulavan luettavuutensa vuoksi, mutta voisin varmaan teoriassa sanoa jotain tästä itse osastakin ^^' Asia joka minut sai kommentoimaan oli varmaankin juuri dialogin sujuvuus yhdistettynä posetuksiin ja kuvien rajauksiin, tuli sellainen tunne että jos jo nyt huidotaan tällä tasolla niin mihin tämä tarina vielä päätyy... *pudistelee päätään* Epäilen ettei maailma ole valmis jollekin niin mahtavalle.

    Jatkoa jään taas kerran odottamaan kärsimättömänä, osaat lopettaa osat liian koukuttavasti :(:(:(

    (En tule koskaan tule ymmärtämään tuota, kuinka saat ohuemmatkin ripset toimimaan pullipeilla :0 Yleensä näen nuken katseen stockeilla ja muilla ohuemmilla räpsyttimillä liian tuijottavaksi mutta sinun nukeillasi nuo ripset näyttävät hyvältä??? Kerro millaista mustaa magiaa tässä on käytetty uwu)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. // pilkutuksen tarkistaminen ennen kommentin julkaisua on yliarvostettua lgfsfnklvjbfsg anteeksi ^^'

      Poista
    2. A-a-apua DDD:♡ Ihana kommentti, kiitoskiitoskiitoskiitos <3 Haha noi ripset, mä oon pitkään miettinyt että pitäis lisätä ripsiä mut en koskaan saa uusia ripsiä näyttämään hyvältä niin pidän suosiolla noi alkuperäiset XD Apua oon vieläkin ihan järkyttynyt tästä kommentista, piristit mun päivää ihan valtavasti!

      Poista