torstai 27. marraskuuta 2014

Picfic: How many times you let me fall

 Hei taas kaikki !:) Kuten ootte varmaan huomanneet, postailen yleensä vaan viikonloppuisin koska tavallisesti on liian pimeää kun pääsen kotiin. Mä en kuitenkaan ole tänä viikonloppuna kotona ja halusin silti jatkaa kuvatarinaa, niin tulin nopeasti kotiin ja kuvasin jatkoa tarinalle ~ xdd Viime kerralla valitin lumesta, mutta nyt kun ne on taas sulaneet pois... jooh mielummin lunta kuin loskaa D:

 --------------------------------------------------


Melanie: Tarot-kortteja? Ihan tosi?


 ?: Älä ole noin negatiivinen, korttien tulkitseminen on hyvää harjoitusta.


 Melanie: Varmasti, aiheitakin on niin paljon. Rakkaus, kuolema, vaunut...


 ?: Juuri tuosta minä puhun. Kuolema ei tarkoita aina kirjaimellista kuolemaa, vaan sinun täytyy ajatella laajemmin. Vaunuista en kyllä tiedä, mutta eihän se minun tehtäväni olekaan.


 ?: Suljehan nyt silmäsi ja valitse kolme korttia.


 Melanie: Hyvä on sitten.


 Melanie: Mitäs nyt?


 ?: Koeta etsiä niistä yhdistävä tekijä ja kertoa tarina sen pohjalta.


 Melanie: Mikä satutäti minä muka olen?


 ?: Joka hetki toivoni edistymisestäsi hiipuu enemmän ja enemmän.


 Melanie: Selvä, ei tarvitse alkaa marttyyriksi. *pyöräyttää silmiään*


 Melanie: *katsoo hetken aikaa kortteja*


 Melanie: *hitaasti* Minä näen... tumman muukalaisen... joka ei kerro nimeään... tai mitän muutakaan.


 ?: ... Tämä ei ole vitsi.


 Melanie: No anteeksi. Minä en vain pysty ottamaan tätä vakavasti :D


 ?: No, täytynee etsiä uusi Näkijä, heitä kun putoilee taivaalta yhtä mittaa.


 Melanie: *huokaisee ja ottaa kortit uudestaan*


 Melanie: Kuolema, Torni ja Paholainen.
?: Kehitä niille tarina. Ei ole olemassa yhtä oikeaa näkemystä korttien tarkoituksesta.


 Melanie: Eli... Paholainen ei välttämättä tarkoita paholaista, vaan... katkeruutta ja vihaa yleisesti, eikö niin? Ja torni... tornit ovat paikkoja joista näkee kauas. Kuolema, no, äh. En minä tiedä.


 ?: Yleinen tulkinta Kuolemakortista on uusi alku.

 Melanie: Sinä sanoit, että näkijät näkevät sen mitä muut eivät. Tarkoittaako tuo minua? Minä voin nähdä ihmisten tunteen selvästi uuden kykyni, eli alkuni, avulla?
?: Ihan kelvollinen suoritus, vaikka minä järjestinkin kortit. Tämän päivän oppitunti on suoritettu, olet vapaa lähtemään.


 Melanie: 'Kelvollinen' Minä pärjäsin hyvin, myönnä vain.


 ?: Lapsikin olisi pystynyt tuohon. Alahan nyt mennä, etteivät ystäväsi ala ihmettelemään enää lisää.


 Melanie: *viskaa kortit maahan ja nousee ylös* Hyvä on.


Melanie: Senkin koppava ja nenäkäs pikku kummitus.

~


 Renata: *paukauttaa kirjan kiinni* Huomaan kyllä että vahdit minua.


Renata: Tämän teltan tarkoitus on ollut antaa minun työskennellä rauhassa, ja tähän mennessä se on toiminut.


 Valerie: Ihan syystä minä täällä olen. Vaikka etpä sinä sillä kirjalla mitään ilman minua tee.


 Renata: *nousee ylös*


 Renata: *kiertää sohvan toiselle puolelle* Mikä sinua vaivaa? Olet ollut piikki lihassani siitä lähtien kun tulin tänne.


Valerie: *naurahtaa* Eihän siinä mitään, että vaaransit ystäväni hengen sielutempullasi. Tai siinä, että minä näin painajaisia kolme päivää putkeen. Entäpä ne kaikki sadat tihutyöt joita sain kestää kouluaikoina?


 Renata: Oletpa sinä katkera. Kun Ivan kertoi sinusta, minä lähinnä odotin jälleennäkemistämme.


 Valerie: Kuinka sinä edes muistit minut? Luulin että karkurit pyyhitään kaikkien muistista.


Renata: No, minähän olen johtanut Kirjan etsintöjä omasta retkestäni lähtien. Se on tuonut mukanaan pieniä etuja.


 Renata: *hymähtää* Paitsi nyt minä taidan olla työtön.


 Valerie: *tuhahtaa* Kuinka sinä olet päässyt johtoasemaan Faircrestissa? Et osaa edes unitaikaa kunnolla.


 Renata: Tässä se taas tulee. Sinä olet aina ollut parempi kuin minä, kaikki ovat aina puhuneet 'lahjakkaasta Valeriesta' tai 'edistyneestä Valeriesta'.
Renata: *ääni kiihtyy* Mitä minusta on sanottu? Ei mitään! Luuletko että se oli yhtään sen hel-


 Ivan: *ilmestyy tyttöjen taakse* Renata? Mikä hätänä?


 Renata: *huokaisee* Ei mikään.


Renata: *kääntyy ja lähtee*



Valerie: Voi ei.

--------------------------------------------------------------------------

4 kommenttia:

  1. Uiiiiiii tosi hyva osa :3 Jatkoa ja piaaaaaaaaaaan ;)

    VastaaPoista
  2. Mahtava kuvatarina<3
    Melanie on ihan super söpö<3

    VastaaPoista
  3. Tää sun tarinas on jotenkin ihanan erilainen, erottuu positiivisesti muiden joukosta B) ♥ Jotenkin tässä huomaa että oot lukenut aivan hemmetisti fantasiakirjallisuutta 8'D Ja tykkään paljon nukkejesi hahmoista, erityisesti Mel ja Ivan ovat ihania ~ Tämä kysymysmerkillä merkitty tapaus vaikuttaa myös varsin mielenkiintoiselta hahmolta. Kerrassaan mahtavaa työtä :3

    VastaaPoista
  4. Waaa! Tää sun tarina on ihan mahtava :o Äkkiä jatkoa!!! ÒnÓ

    VastaaPoista