tiistai 21. lokakuuta 2014

I don't need no more days to say that I wanna stay

Jos vaan jaksatte niin pistäkää täältä musiikki soimaan. Biisiä ei löydy youtubesta niin en voi linkata suoraan D:
------------------------------------













Mä en oo ikinä varsinaisesti tykännyt neulomisesta. Silti jostain universaalisen mysteerisestä syystä mun tytöillä on jo kaksi villapaitaa ja yksi villatakki D:D Ivanillekin voisi kehitellä jotain hmm~ Tämä shootti siis mun neulomistaitojen ylistämiseen :-----) lol eivaan

Ja vaikka tää ei ketään kiinnostakaan, se lauantain keikka oli mahtava ;_____; ei luoja en toivu koskaan

Ps. Mä en luovu tästä Pixlrin Hagrid-muokkauksesta koskaan koska se on vaan paras

5 kommenttia:

  1. Tosi hienoja kuvia!
    Ihana villapaita :)

    VastaaPoista
  2. ... KUINKA TEIT TUON VILLAPAIDAN
    Mutta wowowow Renata senkin kaunotar, oot ihana ; o ; <33
    Rrrakastan prupaten meikkejä nams nams

    VastaaPoista
  3. Kivoja kuvia c: suloinen tuo sinaapinkeltainen villapaita.

    VastaaPoista
  4. TUO ÖÖÖ *pikainen lasku* AMM KAHDEKSAS (??) KUVA ON PYHYYTTÄÄ h n ghhh edes täydellinen
    t. hei olen sara ja sain kohtauksen
    ja muuten asd ihania kuvasia ; w ; ihana kuvausympäristö, renata ja tuo villapaita hihi <3

    VastaaPoista