tiistai 29. huhtikuuta 2014

Hämään teitä kirjoittamalla tälläisen otsikon

... koska tämäkin on musashootti. Kestäkää tai itkekää ja kärsikää :) Oon kamala XD

Ps. Tätäkään en kuvannut loppuun



Power to the people

 Power to the people
 
 I’ve been tired of this thinking

So I drowned it all by drinking

 Feels like a bitter pill
But I’ll just wash it down
With the taste of something sweet
That some doctor gave me

 And this is a madness

I’m not given in

 We shine like diamonds

 With fire in our bones

 Standing beside you

  I've a feeling that I'll never walk alone

 We're children of the universe, don't you know

Dancing on the edge of time and it's ours to own
 Just children of the universe

---------------------------------------------------------------------------

Yrittäkää kestää mun viisuhulluutta vielä pari viikkoa, koska euroviisuthan on ensi viikolla ("It's The Big Moment of every European. If it isn't, they're lying."-tumblr) ja siihen pitää lisätä vielä viikon valitusaika kun suomi häviää ja ruotsi voittaa ja D:::

15 kommenttia:

  1. Kiva shootti ja ihania kuvia, Renata on photogeneettinen! (; Ja löysin kivan uuden biisinkin! ^_^

    VastaaPoista
  2. ...okei miten ne jotkut eli sinä saa aina aikaan näin jumalattoman jumalaisia shootteja.

    Renata on ihana. Ihana. Renaattori. Jolla on ihanat vaatteet. Mistä tollaset kengät saa, palvon niitä. Palvon tuota pikku pahisprupatea ikuisesti oiawwws ;___; <3333

    Ja sun kuvaustaitos. Kuten ilmaisinkin ilmeisesti jo, ne ovat jotain KÄSITTÄMÄTÖNTÄ. Ihan mieletöntä. Kaikki kuvakulmat ja kaikki. Kaikki. En liioittele. Ja muokkaukset. Olet yksi yniversumin parhaista kuvanmuokkaajista (voin pistää vaikka pääni ööö eiku nukkeni pantiksi siitä DDX)

    = mä palvon sun blogia ja nukkeja (varsinki Renaattoria eikunsiismitä) ja kuvia ja kaikkea ikuisesti aamen.

    ja huumorintajua! Sul on ihan loistava huumorintaju ja piste (saattaa johtua siitä että itelläni on melko samanlainen huumorintaju khöh hehh no meil on sit molemmilla maailman paras huumorintaju!! unohtakaa toi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaaa ihana kommentti ;__;♥♥ Hmm pitää vastata yhtä pitkästi kun jaksoit tälläisen romaanin kirjoittaa:

      Joo siis Renatan kengät on Coolcatilta ja muut vaatteet samaten, paitsi hame on jonkun muun nuken vanha ja eäääää nyt punastun D: "Enkä liioittele" No kyllä liioittelet! Mun kuvanmuokkaus perustuu pixlrin kaikkiin hauskoihin toimintoihin joita on helppo käyttää ja joilla on helppo hämätä että osaa muokata kuvia... Hups ei ois pitänyt kertoa tätä xd

      Ahaha mun huumorintaju :D Vaikka voinhan mä tunnustaa että oon kerrassaan ratkiriemukas persoona :))))

      Poista
  3. Euroviisut. ♡ (tähän aikaan vuodesta ollaan aina parin kaverin kanssa ihan euroviisutunnelmissa. :D) Euroviisut on parhaat... Ei ihan mun lempikappaleita tältä vuodelta tämä mutta kivahan tämäkin. c: Mutjoo siis kuvat on ihania ja oot tosi taitava! Renata on yli-ihana kaunokainen.♡ Niin nätit värit ja muokkaukset... tosi ihania kuvia kertakaikkiaan. ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sama juttu, hulluviisutan yhden kaverin kanssa ja muut epäviisuilijat kärsii :D Haha musta tuntuu että kannustan tätä eniten tänä vuonna, koska vaikka suomi onkin mun ihan ykkönen niin tiiän että se ei pärjää D:

      Ja hihi kiitos ♥

      Poista
  4. Ihania kuvia! Musiikki on ihanan kesäinen ja kuvat on ihan huippulaatusia! Renata on ihana päästää ulos todellisen minänsä, ainakin mun mielestä :D Mun on ihan pakko kysyä, että millä muokkausohjelmalla oikein muokkaat noi kuvat, ku musta ne 24/7 täydellisiä! Ihana Shootti, tee näitä lisää <3 ^u^

    small-sweet-world.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän ♡ Ja muokkaan yleensä pixlrillä, mutta joskus harvoin picmonkeyllä ~

      Poista
  5. Tää shootti. Tää oli ihana. ;____; Mun aivot... ;^; Näetkö miten ne valuu ulos mun korvista? Niin ne meinaan tekee juuri nyt. Huhhuh mikä laatu, mitkä poset ja mikä neiti! Wow! Täytyy kyllä sanoa että oon ihan hiton kateellinen sulle sun kuvaustaidoista. Niin, ja näin miljoonannen kerran, Renatan peruukki on ihana. Aamen.

    Euroviisut, ah & oih! Äitini koulutti mut niihin jo ihan pikkasena, muistan kuinka harmitti kun piti mennä about 3-5 -vuotiaana nukkumaan vaikka olisi halunnut katsella euroviisuja. :( Joten venataan yhdessä niiden tuloa (ja kärsitään kun siihen on vielä liikaa aikaa >:c) ~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oioi kiitos :)♥ Ja mulla on sama juttu! Oon kattonut viisuja niin kauan kun muistan, ja oon vieläkin katkera kun en ollut hereillä kun Lordi voitti ;__; Mutta joo, kärsitään ja odotellaan :D

      Poista
  6. Täydellinen musashootti jälleen. Renata on niin ihana ja neidin peruukki on tosi nätti (eheheh miten stock peruukista saa noi ihanan? :O). Myös musa oli ihana ja sopi noihin kuviin hyvin<3

    fantasianuket.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitos :) Ja voin myöntää että oon itekkin tosi tyytyväinen Renan hiuksiin ♥

      Poista
  7. Vau, tää shootti on ihan järkyttävän hieno <3
    Löysin sun blogin jonkin aikaa sitten ja liityin ihan heti lukijaksi, koska huomasin löytäneeni huippulaadukkaan blogin. Sun musashootit on tosi upeita ja niihin on selvästi nähty aina paljon vaivaa! Ja tietenkin sun nuket on älyttömän upeita, varsinkin tässä shootissa esiintynyt Renata > u < Sen hiukset menee tosi kauniisti, ja aww tuo asu ♥ Ihanan rennot ja keväiset vaatteet! :3

    Musiikki sopi tosi hyvin kuviin niin tunnelmaltaan kuin sanoiltaankin. Rakastan kaikkien kuvien muokkauksia ja sitä, kuinka erilaisia muokkauksia oot jokaiseen kuvaan jaksanut keksiä! :o Etenkin tuo " With fire in our bones" -kuva on yksinkertaisesti nerokas ja täydellinen. Mutta kaikki kuvat on kyllä tosiaan älyttömän hyvin onnistuneita ja ihanan erilaisia! En voi muuta sanoa kuin että loistava shootti kaikin puolin! ♥

    Täälläkin ilmoittautuu muuten yksi suuri viisuhullu! x) Kaikki euroviisut on pienestä pitäen tullut katsottua ainakin kymmenen kertaa, hehe :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, et uskokaan miten piristyin kun näin että sä olit kommentoinut mun postausta!♥ Eli kiitoksia ihan älyttömästi!

      Ahaa, meidän perhe ei sitten olekaan ainoa joka tallentaa (tai nauhoitti silloin kauan sitten) kaikki euroviisut... :D

      Poista