tiistai 24. joulukuuta 2013

Taeyangit on yllättävän kivoja otuksia

... miespuolisiksi henkilöiksi siis. En oo ikinä tykännyt poikanukeista erityisemmin, ja siks odotin aika kauhulla tätä tulokasta :D Taet kuitenkin maksaa nii kauheesti että jos en oliskaan tykännyt siitä nii oivoi :c MUTTA SE ON IHANA! Todennäköisesti huomenna kuvaan "jatkoa" (=tarina alkaa) kuvatarinaan, olettaen että ei lähdetä heti aamulla sukuloimaan eli on pimeää kun päästään kotiin TAI ei sada lunta/vettä/räntää TAI tuule/ukkosta/tms. Eli jos olosuhteet sallii :D Mutta koska oon itekkin nyt niin kärsimätön niin pientä vihjettä ~
 Jos joku jaksaa vähänkin nähdä vaivaa niin saa helposti tietää tämän perusteella sen mallin, tai sitten saattaa tietää sen jo valmiiksi 8D 

Ja oonko idiootti vai idiootti, mun kynsilakasta jäi JO NYT sellanen pieni punainen viiru otsaan ja jonnekkin posken takaosaan !"#¤/&%. Hmm, nyt mun kaikilla kolmella on tälläinen upea merkki joka kertoo niiden kuuluvan mulle :)))<3 Huoh en lakkaa enää koskaan kynsiäni *masennusmasennus* Ok ei ne edes näy kunnolla mutta silti yhyy

Ja vielä muutaman mun päivällä kuvaama kuva Melistä, olkaa hyvä ja HYVÄÄ JOULUA!<3


Älkää hämääntykö tuosta talvisuudesta ja lumen määrästä, kuvanmuokkaus on ratkaisu kaikkeen ~ Eli täälläkin oli vaan muutama hassu kinos siellä täällä :(


2 kommenttia:

  1. Suloisia kuvia c:
    Onnea uudesta herrasta, en kyllä osaa ollenkaan sanoa kuka hän on (ehh.. en tunnista näistä pojista kuin pari mallia xD)

    VastaaPoista
  2. Oisko Valko ehkä ??? Tai joku muu uusi nukke. Vaikuttaa etäisesti tutulta, tää on joku uusimmista Taeista.

    VastaaPoista