torstai 26. joulukuuta 2013

Picfic: I never forget faces



 Valerie: *ajattelee* >Tämä on kyllä ehdottomasti typerin jouluni.<


 >Kuraa ja vettä, vain muutama pieni lumikinos.<


> Ja mikä pahinta, en saanut Melanielta lahjaa!<


*huokaisee* >Nuo kuolleet lehdet tuovat mieleen pikemminkin syksyn kuin keskitalven.<


 >Sitä paitsi, olen nähnyt liian monia painajaisia tämän viikon sisällä. Joka ikinen yö. Kuudes aistini yrittää varoittaa minua :o<


 >Kaiken lisäksi on vielä se outo hyypiö joka pelasti Melin jäistä. Olettaen että hän oli oikea eikä mielikuvitusystävä.<


 *istuu hiljaa kivellä*


Ivan:  >Tuo selvästikin tietää jotain. Ilmeisesti se "pelastamani" tyttö on kertonut jotain.<


 >Tämä ei taidakaan olla niin helppoa kuin luulin.<


 *kävelee metsää kohti*



 *istuu ja nojaa puuhun* >En voi mennä takaisin ilman sitä. Se ei vain käy päinsä sen jälkeen mitä Cassie sanoi.<
 * vajoaa mietteisiinsä*
----------

 >Äh. En pysty ajattelemaan jos vain kökötän tässä.<


 *liukuu alas kiveltä*

 *kävelee metsässä* >Miksi minä olen koko ajan niin huolestunut? Eihän mitään ole tapahtunut.<

 >Mutta toisaalta, vaistoni ei ole koskaan pettänyt.<


 *kompastuu oksaan*

 *kaatuu* "!"

 "Auts... :c"


"Yyh, mekkoni on ihan märkä xc" *mutisee*


Ivan: *huomaa tytön* >?<
 Valerie: "Aih!"


 *yskäisee*


Valerie: *kääntyy katomaan säikähtäneenä*


 Ivan: *hymyilee* "Tarvitsetko apua?"


*tunnistava pilkahdus* "Ei..."


 "... Ei."


 Valerie: *kompuroi pystyyn* "Minä tiedän miksi olet täällä."

 Valerie: "Mutta täältä sinä et löydä sitä. Katoa."

 *juoksee pois*

Ivan: *hämmentyneenä* "... Olisiko minun pitänyt tuntea tuo tyttö? Ja mikä tärkeintä..."
"... kuinka niin se ei ole täällä?"

-----------------------------------

Jos ette tykkää tästä tarinasta niin voivoi, varautukaa siihen että tää jatkuu lähes joka päivä :D Tai loman ajan, mut sitten kun koulut alkaa joudun taas siirtymään siihen viikonloppupostailuun ~ Hihii tätä on niin kiva tehdä :)))))


5 kommenttia:

  1. Sairaan ihana, kuolen *Q* Jatka vaikka joka ikinen päivä, minulle sopii mainiosti! Ivan on oikea komistus c;

    VastaaPoista
  2. Hmm, mielenkiintosta :3 Mua ei yhtään haittaa, jos jatkat tätä, sen verran ihana tää on ♥

    VastaaPoista
  3. Mielenkiintoistaaaaa ;) jatkahan toki joka päivä, ei kuule haittaa yhtään ♥

    VastaaPoista
  4. Apua, tää on sairaan hyvä <3
    Jatka nopeeta!

    VastaaPoista