tiistai 2. heinäkuuta 2013

Thihii >:--)

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa~

 Mel: "PIIRITAAA mikä tämä iso laatikko on?"
 Mel: "Siinä lukee sama teksti kuin siinä minun laatikossani owo. Miksihän?"
Minä: >.< "No en kyllä yhtään tiedä miksi, eihän siellä nyt ainakaan uutta nukkea voi olla" *facepalm*
 Mel: *istuu laatikon päälle* "Sanoitko uusi nukke? Sehän..."
 "... on hyvin... hmhmhmh"
Minä: "On hyvin mitä?"
 Mel: *hyppää alas laatikolta* ..."ihanaa! Avataanavataanavataan se jo!!"
Minä: "O_O Ahaa"
 Huihuihui
 Se joka tunnistaa pakettikuosin mukaan saa tuhat pistettä!
 Mel: "OOH, sainpa minä kauniin ystävän! Ota hänet jo pois paketista!!" *hihkuu ihan sekoamispisteessä*
Pirita: "Joo joo, odota nyt hetki xc"

 Tästä tulikin viimeinen "kuvatarina" (=muutama kuva ja jotain epämäärästä tekstiä xd) jossa Mel on tollanen hyperaktiivinen seko ja etenkin nukke:D Seuraava kuvatarina tulee siis olemaan vakavampi ja pyrin jopa jatkamaan sitä aina välillä ja siinä neitoset eivät ole enää nukkeja:)
 Kengät<3
 HIUKSET<3 Kuvat muuten vääristää tätä väriä ihan järjettömästi, tukka on oikeasti sellainen jännänvaaleanruskea. Hyvä selitys, tiedän:D
 Se on niin suloinen :3


Jos jollekulle jäi vielä epäselväksi niin neidin nimi on Valerie Hudson ja malli on Pullip Merl:)<3 Teen joku päivä tytöistä omat esittelysivut tuonne yläpalkkiin, kunhan Melin peruukki vain saapuu koska tuo mintunvihreä... no, tiedätte jo. Kommentteja kiitos:)

10 kommenttia:

  1. et kaipaa tänne mun kommentteja, mut silti: ihana♥!

    VastaaPoista
  2. murr... toinen nukkesi, jo nyt. mutta onnea neitokaisesta!

    VastaaPoista
  3. Ihana ihana ihana! Mäkin haluisin oikeen pullipin! :) Onnee!!

    VastaaPoista
  4. Jo nyt uus nukke, sekoon o.o
    Mut toi on ihana, ite nyt kerään rahaa kanssa pullippiin ^3^

    VastaaPoista
  5. Aöäöäks, en tajunnu et Merlin peruukki on noin ihana :oo Näyttää yllättävän hyvälaatuiseltakin kiharaiseksi stockperuukiksi! Lisää kuvia tyttösestäääää (8

    Apua tuli taas uusinukketänneheti -kuume.
    Vaikka mun viimesin nukke saapu viikko sitten.
    Köh.....

    VastaaPoista
  6. Voi eikä, eikä, eikä, Merl on niin upea ! Ois mullakin vielä hankintalistalla ;_; ♥ Niin ihana pikku otus, lisää kuvia ! :3
    * korjaus, on ollut jo varmaan sata vuotta hankintalistalla :DD

    VastaaPoista
  7. Nyt jo uusi nukke, mahtavaa o.o Mutta siis juu, aivan ihana neiti :3 Onnea! c:

    VastaaPoista
  8. Mistä pieni Merl saapui? Itse olen koittanut pikkuisen metsästää kyseistä neitiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pullipstylestä:) Sehän oli kai jo loppuumyyty, mutta nyt sitä on taas saatavilla sieltä:)

      Poista