keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

Aika kuluu

Apua en tiedä yhtään mitä kirjoittaa D: Jotenkin tosi kiusallista tupsahtaa yhtäkkiä takaisin blogimaailmaan ihan jäätävän tauon jälkeen, varsinkin kun mä en vieläkään tiedä, mikä mun nukketulevaisuus on. Jos kuitenkin yritän kirjottaa jotain pientä selitystä mun postailemattomuudelle ~

Ensimmäisenä syynä on ehdottomasti koulu. Jos sitä ei joku vielä tiennyt, niin alotin syksyllä lukion, ja vaikka se ei siltä oo koko aikaa tuntunut, tää on ollut ihan tosi rankka vuosi. Mulla oli just koeviikko, ja sen ohella sain kaks vapaapäivää koulusta (< 3333 vielä huominen vapaata) joten tänään oon ollut sen verran rentoutuneessa olotilassa, että huvitti lähteä vähän kuvailemaan. Joka tapauksessa asia on niin, että talvella mulla ei vaan mitenkään olis riittänyt energia edes kuvaamiseen, saati niiden kuvien esillepanoon.
Toisena syynä on niinkin karmaiseva asia kuin kasvaminen. Mua inhottaa ajatus siitä että olisin muka kasvamassa yli nukkeilusta, koska tää on kuitenkin tarjonnut mulle tosi paljon sisältöä elämään, mutta valitettavasti sekin on yksi vaihtoehto D:: Mähän en ole tän tauon aikana lukenut siis kenenkään muunkaan blogia tai tehnyt oikeastaan mitään nukkeihin liittyvääkään, eli aika loistavasti onnistuin eristymään nukkemaailmasta :D 
Mä teen nyt kuitenkin päätöksen. Nyt keväällä ja etenkin kesällä yritän viedä kuvatarinaa eteenpäin mahdollisimman paljon, ja ensi syksyyn mennessä koitan saada siihen jonkinlaista päätöstä. Jos mua sillon huvittaa jatkaa, niin mä jatkan, mutta jos ei, niin mun nukkeilu-ura taitaa olla tässä. Tää on tosi surullista, mutta koen että jos mä nyt hautaan yhden mun elämän tärkeimmistä harrastuksista, haluan tehdä sen kunnolla. En tiedä kuinka moni tätäkään postausta lukee, mutta jos yksikin on täällä seuraamassa mun viimeisiä henkäyksiä niin paljon rakkautta sinne < 3 Kiitos ihan kaikille ketkä ootte seuranneet mun nukketaivalta (osa ihan älyttömän kauan, apua miten), ootte ihania!

Tulipas tunteellista tekstiä. Jotta tästä ei tulis ihan tylsä nyyhkypostaus, niin olkaa hyvät! Auringonlasku oli tänään ihan huikee, toivottavasti tykkäätte mun muutamista räpsyistä ja Melaniesta. Mulla on muuten tunne, että mun kamera on vähän rikki DDD: Se ei jotenkin tarkenna kunnolla enää. Nää kuvat on kans pelkkää raemössöä koska ulkona ehti jo tietty hämärtää näitä ottaessa, try to live with it :D Flickrin kautta jos katsoo laatu ei ole ihan niin kamala

042

047

048

049


052


2 kommenttia:

  1. Tuijotin varmaan viisi minuuttia tietokoneeni ruutua epäuskoisena, kun huomasin tämän postauksen ilmestyneen hallintapaneeliini. Olen miettinyt kovin monta kertaa, mihinköhän mahdoit kadota nukkemaailmasta. Hienoa, että palasit selventämään tilannetta!

    Tulin tässä miettineeksi, että kauankohan sitä on tullut seurattua sinua blogimaailmassa. Tuntuu nimittäin, että siitä on ihan hurjan kauan, kun aloitin seuraamaan Monster High -blogiasi, ja sen kautta tätä blogia. Muistan varsinkin MH-aikoinani ikään kuin kasvaneeni sinun blogisi kanssa, ja surullista ajatella, miten paljon aikaa siitäkin on. Ei siis ihmekään, että alat hiljalleen kasvaa yli nukkeilusta. Siitäkin huolimatta, että saatat mahdollisesti lopettaa tämän harrastuksen, olen sinulle kiitollinen siitä, että päätit saattaa kuvatarinan loppuun. Ja tietysti myös siitä, että olet ollut niin pitkään täällä bloggaamassa!

    Jännittää vähän itseänikin, että kauanko pysyn yhä nukkeilun ja bloggaamisen parissa, kun kaikki itseäni inspiroineet nukkeilijat hiljalleen katoavat ympäriltä. D:

    Ja ihania kuvia siellä! Mielettömän upea auringonlasku, jonka olet saanut vangittua näihin kuviin hyvin! Varsinkin kaksi ensimmäistä kuvaa miellyttivät silmiäni, Melanien asento on ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi apua oot ihana < 3 Muistan kyllä ikuisesti sut nimellä Miku_6, just sen takia että aloit seuraa mun nukke-elämää niin kauan sitten :D Voivoi kiitos kaikesta ;__;

      Poista