perjantai 22. elokuuta 2014

Eihän siitä ole kuin 76 päivää kun viimeksi postasin

paitsi jos laskin väärin



anteeks D:::::: antakaa armoa yhyy

Niin siis kuten ootte varmaan huomanneet, en ole postaillut tai antanut mitään merkkiä itsestäni koko kesänä :[ Nuket ei vaan oo jaksaneet kiinnostaa mua, ja totuuden nimissä sanon että 3/4 mun MH-nukeista on varastossa huoneremontin jäljiltä, enkä vaan jaksa hakea niitä takaisin. Tällä blogilla ei varmaan kuitenkaan ole hirveää hätää, kunhan saan muutaman epäkohdat kuntoon~ renatan obitsu on rikki, vaatteita lisää ja peruukki valerielle köh
Mulla on ollut hirveän kiva kesä enkä senkään takia ole ehtinyt/jaksanut postata mitään (tai siis kyllä mä jaksaisin postata mutta kuvaaminen onkin sitten eri asia), näistä asioista hyvinä esimerkkeinä protu (<333333 sanat ei riitä kuvamaan, protulle mars kaikki!! jos käy hyvä tuuri niin saatte mut appariks ens kesänä eiku) ja teatteri. ja kaverit tietenkin D: 

MUTTA joskus pari viikkoa sitten kokosin itseni ja raahauduin Valerien kanssa metsään että saisin edes jotain kuvia kesältä D:









15 kommenttia:

  1. Ihanaa kun postasit<3!!! Valerie on aivan huikeen kaunis ^3^! Kuvat on upeita ja tykkäsin taustoistakin hirmuisesti OuO! postaile taas pian :D!

    DollDuet.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Mahtavaa että jaksoit postata c: Tosi kauniita kuvia Valeriesta, neitosen asu on ihana :3

    VastaaPoista
  3. Oih, ihanaa et postasit, ehti tulla jo ikävä hei (8
    Valerie on ihan järkyttävän söötti tapaus, namss :3
    + Muuten jos jaksat taas jossain vaihees jatkaa kuvatarinaa oisin mega ilonen, koska sun kuvatarinat *kuola valuu* *-* ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä yritän jatkaa tota kuvatarinaa, paitsi että mun laiskuuden takia se on vähän ongelmallista kun ympäristö ja nuket on jo muuttunut D: Mutta kyllä mä jotain keksin!

      Poista
  4. Oiiiiiiih odotettu postaus postattiin. Aivan ihania kuvia! Tätä postausta kannatti odottaa. ;) Bongasin sinut jo sieltä Kilpparikoulusta... ;)))

    cindyinfairylands.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ... oumaigaad nyt ilmiannat itsesi heti maanantaina DD: tuu sanomaan moi tai jotain!

      Poista
  5. PIRITAAAA ;////; ♥ Aloin oleen jo oikeesti huolissani, kelasin koko kesän että mikä sulla on, mutta PERKELE SE OLIKIN VAIN LAISKUUTTA :DDD <3<3 Oon niin iloinen kun oot taas mukana bloggauksen ihmeellisessä maailmassa B3

    Ja sitten nämä kuvat. Aa eikä. ; - ;; Ihan mielettömän ihania taas jälleen kerran. Poseeraukset, tarkennukset ja kuvauspaikka (ja Valerie tottakai!) = täydellisyyttä. ♥
    Innolla odotan seuraavia postauksia ~

    Joten, vielä kerran, ihanaa kun tulit takaisin /)//(\

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ;____; VOI EI :Ddd en tiennyt että mun laiskuus vaikuttais näinkin D:: Ja eihän bloggausmaailmasta mitenkään pääse irti lol ♡

      Poista
  6. Ihanaaa kun postasit vihdoinki :D
    Valerie on niin nättimys ja kuvat oli ihan älyttömän upeita<3<3
    Valin asu ja taustat ja laatu ja kaikki oli vaan jotain niin täydellistä!

    Pakko ilmottaa, mäkin näin sut Kilppari koulussa :D
    Mietittiin pitkään uskalletaanko tulla moikkaamaan, mut ei sitten viititty...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maanantaina odotan että mua tullaan moikkaamaan :D En mä niin pelottava oo ja mun kaveritki on ihan kivoja ainaki joskus. Ok ei ollaan kaikki kivoja eli tulkaa vaan moikkaamaan xd


      Poista
  7. Valeriee :3 Täydellistä shoottia kyllä tulee ;D Mäkin tuun sitten (ehkäjossainvaiheessa) morjenstamaan Ronjan selän takana kyykkien ettei muut ysit ja kasit pure multa jalkaa irti :,0
    No ei vaan :D Nähdään siis ehkä :)

    VastaaPoista
  8. Aivan ihania kuvia sulla on ihan täydelliset nuket <33
    Muita kompaten tulen kans morjestamaan jossain vaiheessa :)
    Totta puhuen yritettiin 2 välkällä etsiä sua koko koulun ympäri :'D

    Pullip-story01.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin tänää ihan jäinen kun tulitte puhumaan :D Ok olin menossa ranskantunnille mikä selittää sen mut jos eilen etitte mua kahen välkällä nii olin jo päässy varmaan koulusta sillon :'D

      Peeäs järkytyin teidän määrästä DD:: Hirveesti nukkeilijoita samassa koulussa hui :D

      Poista