keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Postaustahtini on hitaampi kuin tuo kotilo

... eli se pysyy ihan paikoillaan eikä liiku hehe


laatuhuumori ja pistäkää musa päälle koska se on hyvä

Krmh hei taas, pitkästä aikaa postaan ~ Ja itseasiassa postaan pitkästä aikaa kunnolla, ajattelin nimittäin kirjoitellakin jotain tällä kertaa enkä vain lätkäistä kuvia pöytään ja kirjoittaa loppuun sitä perus "kommentteja!!1"-huutoa D:

Eli siis mun aika on viimeisenä kuukautena mennyt johonkin ihan muuhun kuin nukkejen ajattelemiseen, mutta ajattelin nyt kesälomalla kunnostautua ja alkaa postaamaan aktiivisesti (10 päivää koulua btw, tai oikeestaan yhdeksän mut silti). Mulla oli viime viikolla ihan jäätävästi kokeita (ja itseasiassa huomenna olis fysiikan koe johon en oo lukenut vaan käytän lukuajan tähän) ja kaikkee mitä pitäis ehtiä tehdä. Yks maininnan arvoinen asia tähän väliin, kävin viime lauantaina Särkänniemessä kattomassa Softenginea <3 Gaash en vieläkään usko että näin ne halasin topia ja ossi piirti mun käteen kolmion ja sain kuvia ja nimmarit sieltä D: 
Jee koulujutut jatkuu: meen syksyllä ysille. Se ei vaan oo mahdollista, muistan kun menin seiskalle ja nyt pääsen jo kasilta pois äää D: Ahdistavaa, kilpparikoulu 4eva! lol kaikki on varmaan jo stalkannut mut facesta tai jotain enkä usko että arvaatte mikä koulu kilpparikoulu oikeesti on
Okei ketään ei enää kiinnosta eli päästän teidät katsomaan niitä kuvia;

ps. varautukaa kaikenkarvasiin (taas tätä laatuhuumoria, ymmärrätte kohta) luontokuviin




 otsikon kotilo jee



siellä se karvainen otus lentää pakoon mun kameraa



 seisoin paikallani varmaan kymmenen minuuttia kun yritin saada tätä kuvaa onnistumaan, harmillista että siinä mun alla sattuukin menemään muurahaisten moottoritie :----)





8 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia :))! Mahtavaa jos sun postaustahti kiihtyy kesällä! Näitä sun postauksia on aina niin kiva kattoa ^ ^! Tuun itsekin yläasteelle luullakseni samaan "kilppari" kouluun n u n! Toi lempinimi kuulosti vaan tutulta;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ... Apua :D Tuu toki moikkaamaan sitten ~

      Niin ja kiitosta ♥

      Poista
  2. Ihiihi aivan mahtavia kuvia taas kerran<3
    Erehdyin taas luulemaan Valia Meliksi :3
    Joo, muurahaisten moottoritiet on oikein mukavia kuvauspaikan alla kyllä. Ja mä en vaan voi käsittää miten saat noin mahtavia kuvia ja tarkennuksia ja valotuksia ja ää...!
    Um ja mäkin taidan tulla syksyllä tuonne Kilpparikouluun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos :)♡ Ja yyh mun jalat oli täynnä muurahaisia, ei kiva D:

      Hui kuinkahan moni tietää mut in real life :o

      Poista
  3. Mahtavia kuvia! ♡ Mä rakastan tota sun kirjotus- ja kuvaustyyliä...! <3 Ja Val *kuolaa, kun oma merl ei oo niin täydellinen ku val* Mäki oon muuten tulossa ''kilpparikouluun'' parin vuoden päästä! Mutta et varmaan enää sillon oo kilpisessä? ^u^

    small-sweet-world.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Wow, aivan ihania kuvia *3*
    Onnea ysille, ite meen vasta kasille ehh :-3

    VastaaPoista
  5. Oi, ihanan kesäisiä kuvia. Rakastan näitä värejä ja kaikkea, vau ;_; Ja ihanat tarkennukset!
    Onnea sulle ysille! (: Minä vasta yläasteelle menen... pelottaa ihan homona, apua D:D

    VastaaPoista