perjantai 3. tammikuuta 2014

Picfic: Golden memories

Heimoi ja taas tulee kuvatarinaa ~ Pahoittelut laadusta, kamerasta katsottuina nää näytti vielä ihan hyviltä, koneelta katsottaessa... eeehh. Kiitti vaan lumipyry


Melanie on ihan erilainen kuin minä kuusitoistavuotiaana. *hymähtää*


 Melanie: *tasapainottelee laudan päällä*
Valerie: Hän on niin... positiivinen ja iloinen. Kuin maailmassa ei olisi mitään pahaa. *tuhahtaa*


 Ivan: "Tuota voisi kutsua myös sinisilmäisyydeksi."
Valerie: "... Mitä?"


*hymyilee* "Sinut on liian helppo yllättää. Etkä osaa suojata myöskään ajatuksiasi."


"Mutta se ei liity tähän. Minulla olisi kysyttävää."


 Valerie: "Minä käskin sinun lähteä. Etkö mitenkään voisi totella?"


*kääntyy ja lähtee kävelemään pois*

 Ivan: *hyppää alas kalliolta* "Sinuna harkitsisin tuota uudelleen..."

 "... Sillä minä olen henkilö jolle ei sanota ei."


 "Irti minun kädestäni."


"En, ennen kuin kerrot kuka olet ja mistä tunnet minut."


*huokaisee* "Hyvä on, hyvä on! Irrota kätesi niin kerron."


 *istuvat kannolle*
*hetken hiljaisuus*
Ivan: "Joten... kuka sinä olet?"


 "Nimeni on Valerie Hudson."

Valerie: "Se ei taida sanoa sinulle mitään, eihän?"


 Ivan: "Valitettavasti ei."


 Valerie: "Niin arvelinkin. Et muista tätäkään, mutta vielä muutama vuosi sitten me asuimme yhdessä Faircrestissa. Tuo kuulostaa tutulta, eikö?"


 Valerie: "Me olimme... Sanotaan vaikka että läheisiä."


Ivan: *silmät suurenevat* "Tarkoitatko että me... ehh...?"


 Valerie: "Ei! Ei mitään sellaista! Me olimme ystäviä."


 Valerie: "... Tarkemmin sanottuna parhaita ystäviä."


 Ivan: "Minä en muista tästä mitään. Et kuulosta siltä että valehtelisit, mutta tuo vain tuntuu oudolta."


 Valerie: *sormeilee hameensa helmaa* "No, minä olen miettinyt tätä. Tai siis, meitä ei ole paljoa, mutta muutamia kuitenkin. Karkureita. "
Ivan: "?"


 Valerie: "Ihmisiä jotka eivät palanneet Faircrestiin etsintöjensä jälkeen. Minä ja muutama muu olemme melko varmoja, että meidät pyyhitään teidän muististanne kokonaan."


 Ivan: "Sinä siis... lähdit etsimään sitä? Kuinka vanha olit silloin?"
Valerie: "Täytin sinä vuonna 16. Olen nyt 18."
Ivan: "Eli kaksi vuotta sitten olit vielä paras ystäväni. Tässä ei tunnu olevan mitään järkeä." 


 Ivan: "Oletteko keksineet mitään keinoa palauttaa muistoja?"


 Valerie: *hypähtää kannolta ja lähtee kävelemään* "Teorioita on paljon, mutta emme ole voineet kokeilla niitä keneenkään. En tiedä tästä keinosta, mutta tämä on ainoa jota voimme edes yrittää. Tämän maailman elokuvissa tämä ainakin toimii."


 Valerie: *tonkii oksakasaa*

 
 *vetää ketjun esiin*


 Valerie: *kiipeää takaisin* 
 "Katsopa tätä."


 *ojentaa korua Ivanille*


 Valerie: *pudottaa korun Ivanin syliin* 
"Yritä muistella."


 Ivan: "Tuo susi..."
Valerie: "Se on sinun symbolisi. Sinä annoit tuon korun minulle ennen lähtöäni."


 "M-minä..."


Muistojen Valerie: "Ivan, mennään pois, täällä tuulee liikaa! Tule jo!"

 
Valerie: "No, muistatko mitään?"


Ivan: "... Elokuvista taitaa olla enemmän hyötyä kuin luulinkaan."
-------------------

Kiusaan teitä ja jätän tän tähän >:--)

8 kommenttia:

  1. Mä kuvittelin Ivanin olevan superpahis, mut oikeestaan se on tosi söpö pahis *3*
    Mitäköhän Valerien ja Ivanin välille tuleekaan... o w o <3

    VastaaPoista
  2. Awwws, aivan ihana kuvatarina ... n w n

    VastaaPoista
  3. Ah ihana idea. Päästäkö keksit vai saiko jostain vaikutteita ? Ihan mahtava taas ♥
    jatkoa odotellessa ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon tosiaan että tätä ideaa ei ole hirveästi käytetty, mutta siis siinä kuvatessa idea muodostui päähän :D Kerrokerro jos olet jostain lukenut jotain tälläistä, en halua kopioida ://

      Poista
  4. Wau, ihana tarina owo Tosi paljon arvoituksia.
    Valerie on niin söpö :3

    VastaaPoista
  5. Älä kiusaa meitä D: Mut aivan ihana, jatkoa pian. ;3

    VastaaPoista
  6. Oh tämähän vaikuttaa jo mielenkiintoiselta <3 Ivanin ja Valerien menneisyys vaikuttaa jännältä, haluan tietää enemmän :o !!
    Mä en tajua, että mistä huonosta laadusta sä oikein puhut 8D Noi kuvathan oli just hyvälaatuisia ja jos vielä lataat noi bloggerin kautta niin ö___ö' Jos mä yritän lataa bloggerin kautta enää jonkun kuvan niin se laatu toisinsanoen kuolee e u e Mutta hyviä kuvia ja pidin näiden kuvien elollisuudesta :----3 Varsinkin toi kuva missä Melanie tasapainottelee oli söpö~ <3
    Toivottavasti jatkat tätä tarinaa pian, koska haluan jo tietää, että mitä tapahtuu > w < !

    VastaaPoista